Guess
Divat nőknek - Guess
Ékszerek nőknek - Guess
Parfümök Nőknek - Guess
Ékszerek Férfiaknak - Guess
Parfümök Férfiaknak - Guess
Karórák Nőknek - Guess
Karórák Férfiaknak - Guess
Újdonságok
Ajándékszettek
Guess nőknek
Guess férfiaknak

Hogy néz ki a tökéletes divatmárka? Vedd át Hollywood csillogását, adj hozzá egy csipetnyi francia sármot és egy jó adag pimaszságot.

Ezt a robbanásveszélyes keveréket vegyítsd az állati szexualitás és szexepil forró keverékével, majd spékeld meg egy kis provokációval és féktelen energiával.

És most figyeld, amint a világ habozás nélkül aláveti magát. A Guess új kollekcióira az emberek reakciója immár több mint 30 éve azonnali és szenvedélyes – általában órákon belül elfogynak. Bemutatjuk a Guess mesébe illlő történetét, a divatbemutatók kedvencét, a hírességeket és mindenkit, aki tudja, hogyan kell luxust viselni.

Minden, ami Guess

Provokálj a Guess-szel

Seductive - EDT
BestsellerElőnyösAkciók kóddal
Guess
Seductive - EDT
2024.05.02.-ig Önnél
Supernova W1315G3
ElőnyösAkciók kóddal
Guess
Supernova W1315G3
2024.05.02.-ig Önnél
Guess By Marciano For Men - EDT
Akciók kóddal
Guess
Guess By Marciano For Men - EDT
2024.05.02.-ig Önnél
Woman - EDP
Akciók kóddal
Guess
Woman - EDP
2024.05.02.-ig Önnél
Guess Men - EDT
Akciók kóddal
Guess
Guess Men - EDT
2024.05.02.-ig Önnél
Luxus acél nyaklánc UBN79045
ElőnyösAkciók kóddal
Guess
Luxus acél nyaklánc UBN79045
2024.05.02.-ig Önnél

Amikor a Marciano testvérek nyaralásuk során ellátogattak az Angyalok városába, azonnal beleszerettek. Hamarosan az otthonuk lett. Los Angelesben pedig a tervezők bemutatták a három cipzárral ellátott, egyenes szabású washed up farmert. Marylin Jean volt a neve, és órákon belül elfogyott. 1981-es évet írtunk ekkor, és a Guess márkát éppen akkor hozták létre.

Guess. Pimasz márka, szabad szellemű és a maga féktelenségében nagyon lenyűgöző. A francia zsenik egy ikonikus logót, minőségi anyagokat és szexi szabást kombinálták egy vad divatkoktéllal, amely különösen a fiatalabb generáció között lett felkapott. És hamarosan a világ többi része is követte.

Az 1980-as években Amerikában mindenki farmert viselt. A Guess márkának köszönhetően az amerikaiak elkezdték szeretni a farmerokat. A Marciano testvérek innovatív szabásokkal, exkluzív minőséggel és divatérzékkel nyűgöztek le. Hamarosan parfümök, cipők, kiegészítők, ékszerek és órák kerültek a portfóliójukba.

Amikor a márka berobbant a tévéreklámokba, azonnal mindenkit sokkolt. Ugyanis a Guess reklámokban lüktetett a szexualitás és a vad temperamentum. Általában a kampányok modelljei ismeretlen lányok voltak az utcáról, ezzel szemben a márka olyan szupersztárokat választott, mint Claudia Schiffer, Eva Herzigova vagy Paris Hilton.

A Guess tervezői nem félnek az idomoktól, és a márka az elsők között mutatta be a teltkarcsú modelleket. Guess a mai napig hisz a szépség minden formájában. Esélyt ad azoknak, akik egyébként nem kapnának. És nagyon könnyű reménytelenül beleszeretni.

Termekek Guess