Adatvédelmi alapelvek a Vivantis.hu

A Vivantis.hu weboldalt igyekszünk az Ön igényeihez igazítani. A weboldalon való tevékenysége alapján személyre szabjuk tartalmát és megmutatjuk a releváns termékeket. Az "Értem" gombra kattintva, vagy a sávon kívüli helyre kattintva egyetért a cookie használatával és a weboldalon folytatott tevékenység adatai felhasználásával a célzott hirdetések megjelenítéséhez a közösségi hálózatokon és más webhelyek hirdetési hálózatain. Bármikor kikapcsolhatja a személyre szabást és a célzott hirdetéseket, illetve szerkesztheti a beállításokat az Adatvédelmi beállítások részben.

Áruvisszaküldés 2 hónap
Ügyfélszolgálat  [email protected] | +36 155 073 50
Menu

Női pénztárca Factor y Braelynn Flora l- Print Slim Wall et Flora l

Márka: Guess Kód: mGU1302

további információk

Egyéb használt színek: rózsaszín, fehér

Paraméterek

Alapszínek
sokszínű
Minta
virágok
A rögzítőelem típusa
patent
Méret
18 x 10 cm

A termék a következő csoportokban található meg

Márka: Guess

A GUESS márkát 1981-ben hozták létre Kaliforniában, Paul és Maurice Marciano. Első termékük, amely szintén híres volt, a forradalmi "Marilyn" farmer volt, ami azonnali hitnek bizonyult egy új, merész vágásnak köszönhetően, amely kiemelte a női alakot. 2000-ben a GUESS teljesen megváltoztatta stratégiáját és stílusát, és a kilencvenes években megszerzett ellentmondásos története nagyrészt elfeledett volt. Az új kampányok fő marketing eleme azonban olyan fotók voltak, amelyek tele voltak izgalmakkal és szexuális feszültséggel, ami segített a GUESSnek , hogy újra visszatérjen a csúcsra. A GUESS nem csak a ruházatról szól, hanem más divatáru-kiegészítőkkel is nagy sikert aratott, többek között kézitáskák, cipők, parfümök , ékszerek vagy órák széles választékát.

Több

A GUESS márkát 1981-ben hozták létre Kaliforniában, Paul és Maurice Marciano. Első termékük, amely szintén híres volt, a forradalmi "Marilyn" farmer volt, ami azonnali hitnek bizonyult egy új, merész vágásnak köszönhetően, amely kiemelte a női alakot. 2000-ben a GUESS teljesen megváltoztatta stratégiáját és stílusát, és a kilencvenes években megszerzett ellentmondásos története nagyrészt elfeledett volt. Az új kampányok fő marketing eleme azonban olyan fotók voltak, amelyek tele voltak izgalmakkal és szexuális feszültséggel, ami segített a GUESSnek , hogy újra visszatérjen a csúcsra. A GUESS nem csak a ruházatról szól, hanem más divatáru-kiegészítőkkel is nagy sikert aratott, többek között kézitáskák, cipők, parfümök , ékszerek vagy órák széles választékát.

Guess
Nap
:
óra
:
perc
:
másodperc