Adatvédelmi alapelvek a Vivantis.hu

A Vivantis.hu weboldalt igyekszünk az Ön igényeihez igazítani. A weboldalon való tevékenysége alapján személyre szabjuk tartalmát és megmutatjuk a releváns termékeket. Az "Értem" gombra kattintva, vagy a sávon kívüli helyre kattintva egyetért a cookie használatával és a weboldalon folytatott tevékenység adatai felhasználásával a célzott hirdetések megjelenítéséhez a közösségi hálózatokon és más webhelyek hirdetési hálózatain. Bármikor kikapcsolhatja a személyre szabást és a célzott hirdetéseket, illetve szerkesztheti a beállításokat az Adatvédelmi beállítások részben.

Dermacol Happy Week: -20 – 50 % & ajándék
Áruvisszaküldés 2 hónap
Ügyfélszolgálat  [email protected] | +36 155 073 50
Menu

Női crossbody kézitáska TH Edit h Crossbody Navy

Márka: Tommy Hilfiger Kód: mTH1295

további információk

Anyagösszetétel: 100% poliuretán
A komponens színe: arany

megjegyzés

  • Női crossbody kézitáska,
  • a gyártó logójával díszítve
  • belső cipzáras zsebbel,
  • állítható vállpánttal.

Paraméterek

Alapszínek
kék
Kézitáska / Táska mérete
S - A6-os méret is elfér benne
Anyag
textil
Minta
felirat
A rögzítőelem típusa
cipzár
Méret
24 x 16,5 x 3 cm

A termék a következő csoportokban található meg

Márka: Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger többet képvisel, mint bármely más ingyenes utcai divat. És szó szerint. 18 éves korában felállított egy farmer divatboltot, a People´s Place nevet viselte. Tisztában volt a növekvő kereslet és 25 évvel ezelőtt 10 kereskedelemmel. A mosoly továbbra is saját teremtésében folytatódik, és az inspiráció olyan ruhákat keres, amelyeket az átlagemberek az utcán viselnek. Megvan az a vízió, hogy a stílus és a divatirányzatok a közönséges utcákon, nem steril stúdiókon születnek. Ennek köszönhetően sikerült megközelíteni a divatot egy igazán egyedi módon. Gyűjteményei a kezei alatt születettek, amely szintén nagy fekete népességet érintett. Tommy Hilfiger győzelmet aratott.

Több

Tommy Hilfiger többet képvisel, mint bármely más ingyenes utcai divat. És szó szerint. 18 éves korában felállított egy farmer divatboltot, a People´s Place nevet viselte. Tisztában volt a növekvő kereslet és 25 évvel ezelőtt 10 kereskedelemmel. A mosoly továbbra is saját teremtésében folytatódik, és az inspiráció olyan ruhákat keres, amelyeket az átlagemberek az utcán viselnek. Megvan az a vízió, hogy a stílus és a divatirányzatok a közönséges utcákon, nem steril stúdiókon születnek. Ennek köszönhetően sikerült megközelíteni a divatot egy igazán egyedi módon. Gyűjteményei a kezei alatt születettek, amely szintén nagy fekete népességet érintett. Tommy Hilfiger győzelmet aratott.

Tommy Hilfiger
Nap
:
óra
:
perc
:
másodperc