Adatvédelmi alapelvek a Vivantis.hu

A Vivantis.hu weboldalt igyekszünk az Ön igényeihez igazítani. A weboldalon való tevékenysége alapján személyre szabjuk tartalmát és megmutatjuk a releváns termékeket. Az "Értem" gombra kattintva, vagy a sávon kívüli helyre kattintva egyetért a cookie használatával és a weboldalon folytatott tevékenység adatai felhasználásával a célzott hirdetések megjelenítéséhez a közösségi hálózatokon és más webhelyek hirdetési hálózatain. Bármikor kikapcsolhatja a személyre szabást és a célzott hirdetéseket, illetve szerkesztheti a beállításokat az Adatvédelmi beállítások részben.

INGYENES SZÁLLÍTÁS 37 000 Ft  | Áruvisszaküldés 2 hónap
Ügyfélszolgálat  [email protected] | +36 155 073 50

 

 

 

 

Titokban egy egyedi illatról álmodozol? Egy olyan parfümről, amely eredeti és van a története? Próbáld ki a parfümök művészi alkotásainak is nevezett niche parfümöket. Ez a tapasztalat egy életre szól – többé nem fog kelleni más illat.

 

A NICHE szó eredete a marketingben keresendő, szószerinti jelentése fülke, kis bemélyedés a falban. Az üzleti életben szűk piaci keresletet kielégítő terméket jelent. Tehát bármi, ami nem mainstream, az rendkívüli, egyedi és eredeti.

 

A niche parfümök gyártásához kizárólag luxus és a ritka alapanyagok használnak. Ezek az összetevők különös figyelmet érdemelnek, így ezeket az összetevőket tartalmazó parfümöket sok éves hagyomány jellemzi, a luxus parfümös üvegcsék, de ugyanakkor a valamivel magasabb árat is. A niche parfümök különlegessége, hogy sokkal több az unisex illat, mint külön-külön nők/férfiak számára készült parfüm. Ezek a parfümök, az összetételüknek köszönhetően másképp illatoznak a nőkön és a férfiakon.

 

A niche parfümök nem a gyárakban születnek. Kellemes kis parfüm manufaktúrákban születnek, melyekre jellemző a több évtizedes családi tradíció, a parfümalkotás titka pedig generációról generációra öröklődik. A hatalom egyetlen tervező kezében van, aki a parfümkészítés nagy mestere, ő irányítja a míves parfümkészítést, és feladatai közé tartozik az új, luxus minőségű alapanyagok felkutatása is. Megtalálja a kevés összetévő közötti ideális szimbiózist, és egy tökéletes egységet alkot meg.

 

A niche parfümök egyik legismertebb gyártója a Montale márka. Alapítója, Pierre Montale nevét viseli, aki Szaúd-Arábiában élt, ahol parfümöket gyártott a helyi nemesség számára. Összegyűjtötte a tapasztalatokat, felfedezte a legjobb illatos összetevőket, és végül visszatért szülőföldjére, ahol megalapította saját márkáját. Ma sokszínű, mindenki számára vonzó parfümkínálattal rendelkezik.
Legnépszerűbb szerzeményei között szerepel a Roses Musk - pézsma alapú, virágos női illat. Az illatot mindössze három összetevő alkotja: rózsa, jázmin és pézsma. A varázslatos illatok közé sorolható a Dark Purple, az Intense Cafe vagy a Black Aoud illat is. Kínálatunkban számtalan illat megtalálható.

 

 

Pierre Montale nemcsak a nevét viselő márka, hanem a Mancera márka tulajdonosa is. Ezekben az illatokban a keleti összetevők is kiemelkedő szerepet játszanak. Amint megérzed az illatát, máris elrepít az arab hercegnők világába, az ezer egy éjszaka mesés világába. A Mancera TOP illata közé tartozik a Cedrat Boise, ez egy citrusos-aromás unisex illat, amelyet egyaránt férfiak és nők számára alkottak meg. A fejillatot bergamott, szicíliai citrom, fekete ribizli és fűszeres illatjegyek alkotják. A szívet a jázmin, a pacsuli és a gyümölcsös illatjegyek dobogtatják. Az alapot szantálfa, cédrus, bőr, moha, fehér pézsma és vanília szolgáltatja. Az illatot Pierre Montale 2011-ben mutatta be. Kedvenceink között szerepel a Wild Fruits, a Roses Vanille és a Lemon Line.

 

Tarts velünk Muskata-ba, az Omán fővárosába, amely otthont ad az Amouage-nak, a luxus niche márkának. A márkát 1983-ban alapította a királyi család egy tagja, aki nemcsak az arab illatok hagyományát kívánta helyreállítani, hanem egy olyan parfümöt, amely a királyi család fontos látogatói számára értékes ajándékként is funkcionál. Az szinte magától értetődő volt, hogy a „világ legértékesebb illatának megalkotását egy francia parfümszakértőre bízzák. Guy Robert, a Dioressence, Calèche és Madame Rochas megalkotója. Guy számára a legdrágább alapanyagokat bocsátották rendelkezésére, és nem volt korlátok közé zárva, mivel a parfüm ára nem játszott nagy szerepet. Amouage végül ezt a karrierje csúcspontjának nevezte. A kompozíció tipikus arab illatokat tartalmaz, mint például füstölő, mirha vagy úgynevezett „sziklarózsa “.

 

A Niche parfümmárkák közé sorolható a neves divattervező Tom Ford márkája, az Acqua Di Parma, a Creed és a Serge Lutens. Ha megtaláltad a kedvenc illatod, soha nem mondasz le róla. Hisz ki hagyná el önként a tökéletességet?

 

Nap
:
óra
:
perc
:
másodperc