Nőknek Guess
Szűrő eltávolítása
A GUESS márkát 1981-ben hozták létre Kaliforniában, Paul és Maurice Marciano. Első termékük, amely szintén híres volt, a forradalmi "Marilyn" farmer volt, ami azonnali hitnek bizonyult egy új, merész vágásnak köszönhetően, amely kiemelte a női alakot. 2000-ben a GUESS teljesen megváltoztatta stratégiáját és stílusát, és a kilencvenes években megszerzett ellentmondásos története nagyrészt elfeledett volt. Az új kampányok fő marketing eleme azonban olyan fotók voltak, amelyek tele voltak izgalmakkal és szexuális feszültséggel, ami segített a GUESSnek , hogy újra visszatérjen a csúcsra. A GUESS nem csak a ruházatról szól, hanem más divatáru-kiegészítőkkel is nagy sikert aratott, többek között kézitáskák, cipők, parfümök , ékszerek vagy órák széles választékát.
Több GUESS-et szeretne? Nézze meg az új gyűjtemény backstage videóját .