Már szinte természetes, hogy minden tökéletes lesz, amihez a divattervezők nyúlnak. És amikor úgy döntenek, hogy betörnek a divat világába, azonnal átveszik az irányítást. A parfümök sem kivételek. Szeress bele a világ divattervezőinek illatos kompozícióiba, akik nem féltek mozogni egy olyan világban, ahol az érzékiség és a legszebb illatok uralkodnak.
Engedd, hogy a világ legjobb parfümjei megmozgassák a lelkedet.
Kreatív igazgatóként kezdett a legendás Gucci és Yves Saint Laurent márkáknál, és több mint háromszorosára növelte eladásaikat. Olyan természetes volt, hogy Tom Ford megalapította saját parfümmárkáját, mint ahogy a világ biztos volt az ikon felbukkanásában. Szinte mindegyik illata megtöri a népszerűségi listákat. Ő volt az első, aki bemutatta az uniszex parfümöket. Szeretik a modern urak, a sikkes hölgyek és az isteni Beyoncé. És valószínű, hogy végül te is behódolsz neki.
A Paco Rabanne álnév alatt Francisco Rabaneda Cuervo, egy tervező rejtőzik, aki a hatvanas évek óta nem csak a francia divatvilágot emeli ki. Divatalkotásai sok mindenben hasonlítanak azokhoz a parfümökhöz, amelyeknek 1969-ben saját márkáját ajándékozta: Paco Rabanne nem fél az átgondolt extravaganciától és olyan helyek felfedezésétől, amelyeket korábban senki sem ismert. Ismerje meg a virágos, fás és fűszeres akkordok kifejező kombinációit a parfümökben, amelyek senkit sem hagynak hidegen.
A D&G a csillogó luxus szimbóluma, egy névtelen milánói klubban született. Domenico Dolce és Stefano Gabbana tervezők egy különc és jellegzetes márkát hoztak létre, amely az egész világot meghódította. A D&G parfümök megteremtik az olasz temperamentumot és a napot a Földközi-tengeren: magába rejtik a citrusfélék könnyedségét, a virágok finomságát és az extravagáns tónusokat, amivel mindig a figyelem középpontjában leszel. Állj Johnny Depp, Madonna vagy Eva Herzigová mellé, akik imádják ezt az energikus és szexi márkát.
A francia Givenchy márkát Hubert de Givenchy tervező alapította 1952-ben azzal az álmával, hogy mindenki megtalálja saját jellegzetes stílusát – és ezt büszkén szeresse. A Givenchi L´Interdit első parfümjét Audrey Hepburn-nak szentelte. A márka ikonikus színésznője számos ruhadarabot is hozott a vörös szőnyegre, valamint Givenchy varrta a filmes jelmezeit. 1989-ben kozmetikumokkal egészült ki a Givenchy kiváló minőségű és stílusos parfümje. Néhány divatmárka átlépi a határokat. Givenchy az, aki tiszta lelkiismerettel törli őket.
Amikor Kenzo Takada japán tervező Franciaországba érkezett, a természet és a japán folklór iránti szeretete csak kivirágzott – egy csipetnyi francia eleganciával. Az eredmény 1987-es év és a Kenzo parfümmárka. A Kenzo álomillatai a boldogság, a gondtalan nyaralás vagy a mámorító nyári szerelem illatát mutatják meg nekünk. A tervező végtelen fantáziája keveredik az illattal és a merészséggel egy olyan szimfóniában, amelynek nem tudsz ellenállni. A Kenzo parfümjei a metropolisz közepén találják meg a természetet, harmóniát látnak a fékezhetetlen káoszban és illattá keverik a végtelen távolságokat, a mindennapok varázsát és az örök fiatalság receptjét.
Gucci. Egy márka, amely uralta a divatbemutatókat, a vörös szőnyeget, és még saját filmje is van. Amikor Guccio Gucci 1921-ben megalapította a forradalmi bambusztáska boltot, nem is sejtette, hogy száz év múlva Angliától Zimbabwéig ismerni fogják a nevét. A Gucci parfümök 1974-ben láttak napvilágot, és a Gucci No. 1. illattal debütáltak. Nosztalgikusúan édes No. 1 megkezdte az utazást a kifinomultság és a luxus szerelmeseinek jövőbeli legendájához és ikonjához. A Gucci parfümök a friss és energikus tónusokat fűszeres akkordokkal ötvözik, és így finoman szabályozzák a legmagasabb igényeket az egyedi illatélmény érdekében.