Adatvédelmi alapelvek a Vivantis.hu

A Vivantis.hu weboldalt igyekszünk az Ön igényeihez igazítani. A weboldalon való tevékenysége alapján személyre szabjuk tartalmát és megmutatjuk a releváns termékeket. Az "Értem" gombra kattintva, vagy a sávon kívüli helyre kattintva egyetért a cookie használatával és a weboldalon folytatott tevékenység adatai felhasználásával a célzott hirdetések megjelenítéséhez a közösségi hálózatokon és más webhelyek hirdetési hálózatain. Bármikor kikapcsolhatja a személyre szabást és a célzott hirdetéseket, illetve szerkesztheti a beállításokat az Adatvédelmi beállítások részben.

INGYENES SZÁLLÍTÁS 37 000 Ft  | Áruvisszaküldés 2 hónap
Ügyfélszolgálat  [email protected] | +36 155 073 50

Vásárlói tanácsok


A VÁSÁRLÁS MENETE

A webáruházunkban történő vásárlás ugyan egyszerű, de mi annak ellenére egy egyszerűsített útmutatóval szeretnénk segíteni a vásárlását:

1) A TERMÉKET TÖBBFÉLE MÓDON TUDJA KIVÁLASZTANI:
  1. Teljes szöveges kereséssel - a felső sávban található kereső mezőbe írja be a termék nevét, majd kattintson a nagyító szimbólummal ellátott kereső gombra - a kívánt termék keresése teljes szöveges kereséssel történik.
  2. Az áruválaszték típusa alapján - válasszon a vízszintes menüből - női, férfi, gyerek, újdonságok, akciók, stb…
  3. Márka alapján – a menüből válassza ki a Márka kategóriát, vagy kattintson a Minden márka linkre.
  4. Ár alapján – a terméklista bal oldalán található Ár szűrő beállításával.
  5. A kezdő képernyőn található menü alapján – Tippek, Népszerű márkák, valamint megtekintheti a Minden márka almenüt is.
  6. A kiválasztott árut berakhatja az Ihletkosárba. A kiválasztott terméknél kattintson a szívecske szimbólumra és a termék máris bekerül az Ihlet kosárba. A mentett termékeket a következő weboldal felkeresése során a jobb felső sarokban, a kosár mellett található Az én ihletkosara gombra kattintva tudja megtekinteni.

Nem biztos benne, hogy a megfelelő terméket választotta szeretteinek, vagy nem tudja, hogyan kell megrendelni? Lépjen kapcsolatba velünk e-mailen vagy telefonon keresztül – szívesen segítünk Önnek a választásban és megrendelésben.

Ajándékutalványt is vásárolhat tőlünk.

2) RÉSZLETES INFORMÁCIÓ A TERMÉKRŐL

A képre, vagy a névre kattintással a kiválasztott termék oldalára kerül, amelyen részletes információt talál az adott termékről - ár, szállítási idő (a szállítási idő munkanapban értendő), termékkód, részletes leírás, megtekintheti a termékről készült részletes képeket, stb.

3) ÁRU BEHELYEZÉSE A KOSÁRBA ÉS A DARABSZÁM MEGVÁLTOZTATÁSA
Ha szeretné a kiválasztott terméket megvásárolni, kattintson a „Kosár” gombra. Ezt követően folytathatja a vásárlást, vagy megrendelheti a kosárba helyezett terméket. A kosárban áttekintheti a megrendelni kívánt termékeket (az áru megnevezését, mennyiségét, árat), illetve lehetősége nyílik a megvásárolni kívánt mennyiség módosítására is. Ha a kiválasztott termékből többet szeretne megvásárolni, akkor kattintson a „Darabszám” gombra és adja meg a megvásárolni kívánt mennyiséget. A termékek automatikusan bekerülnek a kosárba, valamint módosul az ár is. A megvásárolni kívánt termékek kosárba helyezése, illetve ellenőrzése után, kérjük, töltse ki a szállítással, illetve a fizetéssel kapcsolatos adatokat. Egy adott termékből maximum 20 db helyezhető a kosárba. Amennyiben ennél nagyobb mennyiséget szeretne rendelni, kérjük lépjen kapcsolatba a nagykereskedelmi részlegünkkel [email protected].

4) TOVÁBBI TERMÉK BEHELYEZÉSE A KOSÁRBA
Amennyiben szeretne a kosárba további terméket is behelyezni, haladjon a 3. pontban leírtak szerint, tehát válassza ki a terméket, majd a termék oldalán kattintson a „Kosár” gombra. A vásárlás során a „Kosár” linkre kattintva (jobb felső sarok) bármikor megjelenítheti a kosár tartalmát. A kosárba helyezett termék még nem jelent vásárlást. A vásárlás csak a kitöltött és beküldött megrendelést követően jön létre.

5) TERMÉK TÖRLÉSE A KOSÁRBÓL
Ha a kosárba helyezett terméket szeretné eltávolítani, kattintson a termék mellett található X gombra, és az árucikk kikerül a kosárból.

6) MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE
Gondosan ellenőrizze, hogy megfelelő-e a kiválasztott termék típusa, mennyisége és ára. Válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (Csomagküldő, Magyar Posta Zrt., DPD), valamint válasszon a fizetési módok közül (Banki átutalás, Bankkártyás fizetés online, Utánvét). Gondosan töltse ki az adatait - név, cím, telefonszám, e-mail.

Ezt követően kattintson a „Rendelés elküldése” gombra.

Ha minden adat megfelelően van kitöltve, akkor a megrendelés elküldésre kerül.

7) MEGRENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSA
A megrendelés visszaigazolását és annak minden adatát a megrendelésnél megadott e-mail címre küldjük. Ha a megrendelésével kapcsolatosan bármilyen eltérést tapasztal, azonnal tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat, hogy még a megrendelés postázása előtt módosíthatjuk megrendelését.

FIZETÉSI MÓDOK

1) UTÁNVÉT
A leggyakrabban használt fizetési mód. A megvásárolt termékek árát a futárnak kell kifizetnie a csomag átvételkor. 

2) BANKI ÁTUTALÁS
Fizetés előreutalással a bankszámlánkra. A megrendelés elküldését követően megkapja az átutaláshoz szükséges adatokat – a fizetendő összeget, a bankszámlaszámot, az átutalás egyedi azonosítóját. Ezt az információt a megrendelést visszaigazoló e-mailben is elküldjük Önnek. Banki átutalással történő fizetés esetén a jóváírás, banki szolgáltatótól függően, általában 1-3 munkanapot vesz igénybe.

A kiszállítási folyamat azt követően indul el, hogy a termékek vételára a bankszámlánkon jóváírásra kerül (amennyiben raktárkészleten van). A csomag átvételekor már nem kell fizetnie.

3) BANKKÁRTYÁS FIZETÉS
Az alábbi bankkártyákat fogadjuk el:
  • VISA
  • VISA Electron
  • Maestro
  • MasterCard

VISA VISA Electron  Maestro Mastercard

TÁMOGATJUK A 3D-SECURE3D-Secure A 3D-SECURE rendszer garantálja a biztonságot a vásárlóknak, hogy a bankkártya adatait nem a kereskedőnek, hanem közvetlenül a banknak nyújtja. A kártyával kapcsolatos információk átadása a HTTPS protokollon keresztül történik, amely kódolja az ügyfél adatait, hogy senki más ne tudja elolvasni, kivéve a bankot. Továbbá egy olyan ügyfél, aki rendelkezik 3D- secure kártyával, további információkkal bővítheti a fizetési és hitelesítési folyamatot, amit csak ő ismer, így senki más nem fizethet a kártyájával, még akkor sem, ha lemásolná a szokásos bankkártya adatait (szám, lejárati dátum, ellenőrző szám). Az ilyen kártyával rendelkező ügyfélnek mindig megkell adnia a további beállított adatokat (pl. papagáj neve, vagy az útlevél négy utolsó számjegye stb.). A megfelelő adatok bevitele után a tranzakció végrehajtásra kerül. - SZOLGÁLTATÁST- AZ INTERNETES, BANKKÁRTYÁS FIZETÉSEK BIZTONSÁGI GARANCIÁJA!

Milyen előnyei vannak a bankkártyás fizetésnek?
  • Gyorsaság – a banki átutalással ellentétben nem kell várni három napig. Ha a kifizetés 22 óráig megtörténik, akkor a megrendelt árut már a következő munkanapon kiszállítjuk (amennyiben raktárkészleten van).
  • A megrendelt áru árvételekor nincs szüksége kézpénzre.
A bankkártyás fizetés biztonságos?
  • A bankkártyás fizetéseknél a 3D-Secure 3D-Secure A 3D-SECURE rendszer garantálja a biztonságot a vásárlóknak, hogy a bankkártya adatait nem a kereskedőnek, hanem közvetlenül a banknak nyújtja. A kártyával kapcsolatos információk átadása a HTTPS protokollon keresztül történik, amely kódolja az ügyfél adatait, hogy senki más ne tudja elolvasni, kivéve a bankot. Továbbá egy olyan ügyfél, aki rendelkezik 3D- secure kártyával, további információkkal bővítheti a fizetési és hitelesítési folyamatot, amit csak ő ismer, így senki más nem fizethet a kártyájával, még akkor sem, ha lemásolná a szokásos bankkártya adatait (szám, lejárati dátum, ellenőrző szám). Az ilyen kártyával rendelkező ügyfélnek mindig megkell adnia a további beállított adatokat (pl. papagáj neve, vagy az útlevél négy utolsó számjegye stb.). A megfelelő adatok bevitele után a tranzakció végrehajtásra kerül. protokollt használjuk, amely egyike a legbiztonságosabb rendszereknek - a MasterCard és a Visa kártyatársaságok legmodernebb globális alkalmazása.
  • A bankkártya adatait csak a biztonságos banki felületen adja meg..
  • Munkatársainknak nincs hozzáférése az Ön kártyaadataihoz.


SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Minden megrendeléshez 250 Ft csomagolási költséget számolunk fel. Több, mint 3500 Ft feletti rendelés esetén a csomagolási költség ingyenes. 37 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes. (Kérjük, töltse ki az ország szerint – információ a kosárban található.)

Szállítási módÁrMikor érkezik meg a csomag?
Magyar Posta Zrt. 980 Ft 12:00 óráig leadott megrendelés – 2 munkanapon belül kézbesítve lesz
DPD 1 100 Ft 12:00 óráig leadott megrendelés – 2 munkanapon belül kézbesítve lesz

Megjegyzés: ezek a szállítási határidők akkor érvényesek, ha az áruk raktárkészleten vannak.

A raktáron lévő megrendelt árucikkek a rendelés napján (munkanapon 12.00 óráig) vagy legkésőbb a következő munkanapon kerülnek elküldésre.

Ha a termék nincs raktárkészleten, akkor az egyes termékek kiszállítása a „ Szállítási idő“ táblázat alapján kerül meghatározásra. Amennyiben a szállítási idő az átlagosnál hosszabb időtartamú, felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Utánvéttel történő fizetés esetében Ön a terméket a kézbesítő futárnak fizeti meg a termék vételárát és a szállítási költséget.

Magyar Posta Zrt.

A déli 12:00 óráig leadott megrendeléseket rendszerint még aznap elküldjük.

A déli 12:00 óra után leadott megrendeléseket rendszerint másnap küldjük el.

A szállítmány az adatok felvételétől számított két napon belül kerül kézbesítésre.

A futár továbbítja a csomagot a megadott címre. Szállítást megelőzően felveszi telefonon a vásárlóval a kapcsolatot a csomag kiszállításának időpontjával kapcsolatban. Ha az ügyféllel nem sikerül kapcsolatba lépni, akkor a szállító másnap újra megpróbálja felvenni a kapcsolatot. A csomagot 5 – 10 napig tárolják a raktárban. Ha nincs meghatározva új szállítási határidő, akkor a szállítmányt visszaküldik a feladónak.

DPD

A déli 12:00 óráig leadott megrendeléseket rendszerint még aznap elküldjük.

A déli 12:00 óra után leadott megrendeléseket rendszerint másnap küldjük el.

A szállítmány az adatok felvételétől számított két napon belül kerül kézbesítésre.

A futár továbbítja a csomagot a megadott címre. Szállítást megelőzően felveszi telefonon a vásárlóval a kapcsolatot a csomag kiszállításának időpontjával kapcsolatban. Ha az ügyféllel nem sikerül kapcsolatba lépni, akkor a szállító másnap újra megpróbálja felvenni a kapcsolatot. A csomagot 5 napig tárolják a raktárban. Ha nincs meghatározva új szállítási határidő, akkor a szállítmányt visszaküldik a feladónak.

Kedvezménykupon és ajándékutalvány

Az ügyfél a megrendeléssel együtt egy kedvezményre jogosító kupont kap, melynek értéke a megrendelés árának 3%-a (az engedmények és a szállítás levonása után), az ajándékutalvány esetében a kedvezmény az eredeti árból kerül kiszámításra. A kóddal és értékével ellátott kupont a szállítólevél alján találja. A kedvezménykupon a kibocsátás napjától számított 12 hónapig érvényes, a kedvezmény lejártának időpontja a kuponon fel van tüntetve. A kuponok az alábbi webshopokban használhatók fel: vivantis.hu. A következő vásárláskor, írja be a Kosárba a kedvezményre jogosító kupon kódját, kattintson a „Kedvezmény érvényesítése" gombra, és a kedvezmény levonásra kerül a vásárlás összegéből. Egy megrendelésnél max. 10 kupon használható fel.

Amennyiben a fizetésnél az általunk kibocsájtott elektronikus, illetve nyomtatatott Ajándékutalványt szeretné felhasználni, akkor hasonlóképen járjon el, mint a kedvezményes kupon esetében. A megrendelés értéke az összes kedvezmény levonása után nem lehet negatív. Az utalvány érvényessége 12 hónap.


Reklamáció

Jótállás

Termékeinkre 24 hónapig terjedő jótállást biztosítunk ügyfeleink számára, kivételt képeznek azok a termékek, amelyeknél a meghatározott jótállási időszak hosszabb.

A Desigual, Guess, Calvin Klein és Tommy Hilfiger divatáru termékekre 6 hónapon terjedő garanciát biztosítunk (a beszállító üzleti feltételeivel összhangban).

Nem nemesfémből, bőrből, műbőrből, műanyagból és textilből készült ékszerek esetében 6 hónapon garanciát vállalunk (a beszállító üzleti feltételeivel összhangban).

A 24 hónapnál hosszabb garanciával értékesített kiválasztott árucikkek esetén úgynevezett kiterjesztett garanciát (díj ellenében) biztosítunk, amely a 24 hónapos időszak lejárta után kezdődik, és kizárólag a gyártási hibákra vonatkozik (nem vonatkozik a mechanikai sérülésekre, a lemerült akkumulátorra, az óraszíj kopására stb.).

Amennyiben azonban az adott termék szavatossági ideje fel van tüntetve a terméken, akkor a reklamációs időszak lerövidül és a termék csomagolásán szereplő szavatossági idővel ér véget. 

A kozmetikai termékek esetében a minimális termékszavatosság időtartama a „Minőségét megőrzi”szókapcsolat után feltüntetett időpontig tart. Azon termékek esetében, amelyek minimális termékszavatossága meghaladja a 30 hónapot, nem szükséges a minimális termékszavatosság lejáratának feltüntetése. Ilyen termékeknél a nyitott tégely szimbólum használható, amelyben a feltüntetett dátum jelzi, meddig használható a termék felbontást követően. Ha tehát a szimbólumban a 12M jelzést látja, a krémet felbontás után 12 hónapon belül használja fel.

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával kezdődik. A jótállás időtartama meghosszabbodik a termék javításának idejével.

Jótállási jegy

Amennyiben a termékhez a gyártó nem csatolt eredeti jótállási jegyet, ezt a vásárlást igazoló számla helyettesíti, amelyet mindig a megrendelt áruval együtt küldünk ki. Ez a dokumentum nem szükséges a jótállás érvényesítéséhez.

Jótállás érvényesítése

Minden körülmények között szeretnénk megfelelni ügyfeleinknek. Ha a vásárló a garanciális időszak alatt a megvásárolt terméken hibát észlel, jogában áll a jótállás érvényesítése.

A meghibásodott terméket (mellékelt vásárlást igazoló számlával, jótállási jeggyel, esetleg egy rövid hibaleírással) küldje vissza címünkre.

Amennyiben a reklamált termék allergiás reakciót váltott ki, csatolja hozzá az orvosi jelentést is, amelyre a beszállító/gyártó felé benyújtott reklamációs folyamat lebonyolítására van szükség.

A jótállás érvényesítését bejelentő postai cím:

FROGMAN s.r.o. - ID 347 Vivantis, Széchenyi utca 44-46, 4110 Biharkeresztes

A jótállással kapcsolatos bejelentését az alábbi elérhetőségeken teheti meg:

Email: [email protected]
Tel: +36 155 073 50

A reklamációs folyamat megindításáról, a visszaküldött árucikk kézhezvételétől számított 2 munkanapon belül reklamációs jegyzőkönyvet kap, amelyet e-mail-ben küldünk el Önnek.

Reklamáció ügyintézése

A reklamáció elbírálása legkésőbb a visszaküldött termék kézhezvételétől számított 30 napon belül megtörténik. Abban az esetben, ha a reklamációs folyamat ezt a határidőt meghaladja, kérésére kicseréljük a meghibásodott árucikket, illetve visszatérítjük a termék árát.

A reklamációs folyamat menetéről, végeredményéről az ügyfél reklamációs jegyzőkönyvet kap, amelyet e-mailben küldünk el számára.

Amennyiben a reklamációt megalapozottnak itéljük meg, akkor a reklamációval kapcsolatos szállítási költségeket a beküldött számla alapján visszatérítjük.

MI ITT VAGYÜNK ÖNNEK!

Ha bármilyen kérdése van, kérjük lépjen kapcsolatba velünk!

Készséges ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8-16 óráig.

E-mail: [email protected]
Telefon: +36 155 073 50

Nap
:
óra
:
perc
:
másodperc