Adatvédelmi alapelvek a Vivantis.hu

A Vivantis.hu weboldalt igyekszünk az Ön igényeihez igazítani. A weboldalon való tevékenysége alapján személyre szabjuk tartalmát és megmutatjuk a releváns termékeket. Az "Értem" gombra kattintva, vagy a sávon kívüli helyre kattintva egyetért a cookie használatával és a weboldalon folytatott tevékenység adatai felhasználásával a célzott hirdetések megjelenítéséhez a közösségi hálózatokon és más webhelyek hirdetési hálózatain. Bármikor kikapcsolhatja a személyre szabást és a célzott hirdetéseket, illetve szerkesztheti a beállításokat az Adatvédelmi beállítások részben.

Áruvisszaküldés 2 hónap
Ügyfélszolgálat  [email protected] | +36 155 073 50
Menu

Isteni illatok egy isteni tervezőtől

Giorgio Armani olasz divattervező 1934 -ben született, aki a világ divatiparának egyik legismertebb sztárja. Tiszta vonalak és jól illeszkedő ruházat jellemző rá, ugyanez vonatkozik az illataira is. A legsikeresebb olasz tervezőt állítólag közvetlenül az égből küldték a földre, de többen azt állították, hogy egy másik divattervezővel, Gianni Versac -nal való rivalizálás hajtotta előre.

 

Ma az alapító nevét viselő divatház számos márkával büszkélkedhet, amelyek a luxus divatcikkekkel a parfümökön keresztül a luxusbútorokig és a lakás textíliákig mindent megterveznek. Amikor a fiatal Giorgio az orvostudományi tanulmányait kezdte, valószínűleg nem is gondolta volna, hogy emberi test helyett egyszer majd a lelket és a stílus érzéket fogja gyógyítani. Ekkor ismerkedett meg a fotózással, így az orvosi rendelőt felváltották a kirakatok.

 

Armani Si

Armani felöltöztette az Amerikai dzsigolót

1971 -ben Armani úgy döntött, hogy kirakatrendezés helyett, sokkal többre is képes, ezért barátjával, Sergio Galeottival megalapította az Armani márkát. Eredetileg férfiaknak terveztek ruhákat, néhány év múlva már a női divatot is bemutatták. Az igazi elismerést 1980-ban az Amerikai dzsigoló című film hozta meg a számára, amiben a főszereplőt Richard Gere-t öltöztethette.

 

Armani nagyon gondosan választja meg az reklámarcokat és a modelleket. 2006 óta, Ana Carolina Reston modell botrányos halála után, akit a diéták és a "tökéletes" alak víziója öltek meg, bemutatóin betiltotta a sovány modelleket.

Pánské parfémy Armani

Mond ki a „Sí-t“

Parfümök és illatok megalkotásakor az Armanit a természet, a női szépség és az elegancia ihlette, de a világ körüli utazások és különböző érdekes célpontok is. Az eredmény igazán nagyszerű és népszerű illat, amelyek közül az Acqua di Gio és az Armani Code az abszolút nyertes. Mindkét illatnak van férfi és női változata.

 

Míg a divatban az Armani az ismeretlen fiatal modelleket részesíti előnyben, és kiemeli a modellt, addig a parfümökben a biztonságra fogad, és összekapcsolja őket a hírességek arcával. Cate Blanchett színésznő és a Sí parfüm közötti kapcsolat 2013 -ban jött létre, majd 2017 -ben ismét, amikor a Sí Passione illat reklámarca lett.

Luxus Armani kozmetikumok

Nap
:
óra
:
perc
:
másodperc