Adatvédelmi alapelvek a Vivantis.hu

A Vivantis.hu weboldalt igyekszünk az Ön igényeihez igazítani. A weboldalon való tevékenysége alapján személyre szabjuk tartalmát és megmutatjuk a releváns termékeket. Az "Értem" gombra kattintva, vagy a sávon kívüli helyre kattintva egyetért a cookie használatával és a weboldalon folytatott tevékenység adatai felhasználásával a célzott hirdetések megjelenítéséhez a közösségi hálózatokon és más webhelyek hirdetési hálózatain. Bármikor kikapcsolhatja a személyre szabást és a célzott hirdetéseket, illetve szerkesztheti a beállításokat az Adatvédelmi beállítások részben.

COVID - 19 aktuális információk és gyakran feltett kérdések
Áruvisszaküldés 2 hónap
Ügyfélszolgálat  [email protected] | +36 155 073 50
Menu

Kedves Ügyfeleink,

még akkor is, ha sokunk számára a mostani helyzet nem könnyű, tudatjuk, hogy Önökkel vagyunk. ♥ A küldemények szállítását a jelenlegi helyzet nem befolyásolja.
A Vivantisban megelőző intézkedéseket vezetünk be alkalmazottaink egészségének védelme érdekében, miközben kiküszöböljük a fertőzés átterjedésének kockázatát. Ezeket az intézkedéseket időben, gondosan és következetesen hajtottuk végre Magyarország kormányának rendeleteivel.
Ugyanakkor szeretnénk biztosítani Önöket, hogy elegendő készletünk van legalább 3 hónapra, miközben folyamatosan frissítjük raktárkészletünket.


A kérdések gyors megválaszolásához összeállítottuk a gyakran feltett kérdések és a FAQ listáját.


Önökkel vagyunk, és szorítunk mindenkinek.


Michal Spak

General manager

FAQ

 

Fizethetek készpénzzel a csomag átvételekor?

A jelenlegi helyzetben javasoljuk az online fizetési módok egyikének használatát, azaz kártyával vagy banki átutalással történő előre fizetést. Néhány szállító továbbra is engedélyezi az utánvételes szállítást, de a helyzet továbbra is változik, és a csomag kézbesítése szükségtelenül bonyolulttá válhat.

 

Milyen higiéniai óvintézkedéseket tesznek a csomagok szállításakor?

Az alkalmazottak és az ügyfeleink egészségének védelme érdekében a Vivantisnál higiéniai és megelőzési intézkedéseket bevezettünk be. Igyekszünk minimalizálni a fertőzés terjedésének minden kockázatát. Ezeket az intézkedéseket időben, gondosan és következetesen a köztársaság kormánya ajánlása alapján hajtottuk végre.
 


Hol van a csomagom? A megrendelés nem érkezett meg az ígért határidőn belül.

Elnézését kérünk a jelenlegi helyzet okozta kellemetlenségért. A csomag státusza nyomon követő az e-mailben elküldött link (Tracking) segítségével. Az ügyfélszolgálatunk mindent megtesz, hogy naprakész információval szolgálhasson, de ugyanazokkal az információkkal dolgozik, mint amelyeket a csomagkövetési linken is megtekinthet.

 

Mit jelent, ha a kiválasztott termék szállítási ideje több napot vesz igénybe.

Tekintettel a jelenlegi helyzetre, egyes termékek keresettebbek, mint általában. Az olyan  termékek esetében, amelyek épp úton vannak hozzánk a szállítótól egy hozzávetőleges kézbesítési dátumot tűntettünk fel az Ön számára. A pontos szállítási határidőről tájékoztatni fogjuk e-mailben.

 

Megváltoztathatom a csomag kézbesítésének helyszínét?

Vegye fel velünk a kapcsolatot, hívjon minket a +36 155 073 50 telefonszámon, segítünk Önnek.

 

Hogyan tudom törölni a megrendelést?

Írjon nekünk az [email protected] e-mail címre, segítünk Önnek.

 

Szükségem van számlára

Kérjük, írja meg nekünk a számlázási adatait az [email protected] e-mail címre.

 

Nap
:
óra
:
perc
:
másodperc