
Kedves Ügyfeleink,
még akkor is, ha sokunk számára a mostani helyzet nem könnyű, tudatjuk, hogy Önökkel vagyunk. ♥ A küldemények szállítását a jelenlegi helyzet nem befolyásolja.
A Vivantisban megelőző intézkedéseket vezetünk be alkalmazottaink egészségének védelme érdekében, miközben kiküszöböljük a fertőzés átterjedésének kockázatát. Ezeket az intézkedéseket időben, gondosan és következetesen hajtottuk végre Magyarország kormányának rendeleteivel.
Ugyanakkor szeretnénk biztosítani Önöket, hogy elegendő készletünk van legalább 3 hónapra, miközben folyamatosan frissítjük raktárkészletünket.
A kérdések gyors megválaszolásához összeállítottuk a gyakran feltett kérdések és a FAQ listáját.
Önökkel vagyunk, és szorítunk mindenkinek.
Michal Spak
General manager
FAQ
Fizethetek készpénzzel a csomag átvételekor?
A jelenlegi helyzetben javasoljuk az online fizetési módok egyikének használatát, azaz kártyával vagy banki átutalással történő előre fizetést. Néhány szállító továbbra is engedélyezi az utánvételes szállítást, de a helyzet továbbra is változik, és a csomag kézbesítése szükségtelenül bonyolulttá válhat.
Milyen higiéniai óvintézkedéseket tesznek a csomagok szállításakor?
Az alkalmazottak és az ügyfeleink egészségének védelme érdekében a Vivantisnál higiéniai és megelőzési intézkedéseket bevezettünk be. Igyekszünk minimalizálni a fertőzés terjedésének minden kockázatát. Ezeket az intézkedéseket időben, gondosan és következetesen a köztársaság kormánya ajánlása alapján hajtottuk végre.
Hol van a csomagom? A megrendelés nem érkezett meg az ígért határidőn belül.
Elnézését kérünk a jelenlegi helyzet okozta kellemetlenségért. A csomag státusza nyomon követő az e-mailben elküldött link (Tracking) segítségével. Az ügyfélszolgálatunk mindent megtesz, hogy naprakész információval szolgálhasson, de ugyanazokkal az információkkal dolgozik, mint amelyeket a csomagkövetési linken is megtekinthet.
Mit jelent, ha a kiválasztott termék szállítási ideje több napot vesz igénybe.
Tekintettel a jelenlegi helyzetre, egyes termékek keresettebbek, mint általában. Az olyan termékek esetében, amelyek épp úton vannak hozzánk a szállítótól egy hozzávetőleges kézbesítési dátumot tűntettünk fel az Ön számára. A pontos szállítási határidőről tájékoztatni fogjuk e-mailben.
Megváltoztathatom a csomag kézbesítésének helyszínét?
Vegye fel velünk a kapcsolatot, hívjon minket a +36 155 073 50 telefonszámon, segítünk Önnek.
Hogyan tudom törölni a megrendelést?
Írjon nekünk az info@vivantis.hu e-mail címre, segítünk Önnek.
Szükségem van számlára
Kérjük, írja meg nekünk a számlázási adatait az info@vivantis.hu e-mail címre.