Reklamáció

Jótállás

Termékeinkre 24 hónapig terjedő jótállást biztosítunk ügyfeleink számára, kivételt képeznek azok a termékek, amelyeknél a meghatározott jótállási időszak hosszabb.

A Desigual, Guess, Calvin Klein és Tommy Hilfiger divatáru termékekre 6 hónapon terjedő garanciát biztosítunk (a beszállító üzleti feltételeivel összhangban).

Nem nemesfémből, bőrből, műbőrből, műanyagból és textilből készült ékszerek esetében 6 hónapon garanciát vállalunk (a beszállító üzleti feltételeivel összhangban).

A 24 hónapnál hosszabb garanciával értékesített kiválasztott árucikkek esetén úgynevezett kiterjesztett garanciát (díj ellenében) biztosítunk, amely a 24 hónapos időszak lejárta után kezdődik, és kizárólag a gyártási hibákra vonatkozik (nem vonatkozik a mechanikai sérülésekre, a lemerült akkumulátorra, az óraszíj kopására stb.).

Amennyiben azonban az adott termék szavatossági ideje fel van tüntetve a terméken, akkor a reklamációs időszak lerövidül és a termék csomagolásán szereplő szavatossági idővel ér véget. 

A kozmetikai termékek esetében a minimális termékszavatosság időtartama a „Minőségét megőrzi”szókapcsolat után feltüntetett időpontig tart. Azon termékek esetében, amelyek minimális termékszavatossága meghaladja a 30 hónapot, nem szükséges a minimális termékszavatosság lejáratának feltüntetése. Ilyen termékeknél a nyitott tégely szimbólum használható, amelyben a feltüntetett dátum jelzi, meddig használható a termék felbontást követően. Ha tehát a szimbólumban a 12M jelzést látja, a krémet felbontás után 12 hónapon belül használja fel.

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával kezdődik. A jótállás időtartama meghosszabbodik a termék javításának idejével.

Jótállási jegy

Amennyiben a termékhez a gyártó nem csatolt eredeti jótállási jegyet, ezt a vásárlást igazoló számla helyettesíti, amelyet mindig a megrendelt áruval együtt küldünk ki. Ez a dokumentum nem szükséges a jótállás érvényesítéséhez.

Jótállás érvényesítése

Minden körülmények között szeretnénk megfelelni ügyfeleinknek. Ha a vásárló a garanciális időszak alatt a megvásárolt terméken hibát észlel, jogában áll a jótállás érvényesítése.

A meghibásodott terméket (mellékelt vásárlást igazoló számlával, jótállási jeggyel, esetleg egy rövid hibaleírással) küldje vissza címünkre.

Amennyiben a reklamált termék allergiás reakciót váltott ki, csatolja hozzá az orvosi jelentést is, amelyre a beszállító/gyártó felé benyújtott reklamációs folyamat lebonyolítására van szükség.

A jótállás érvényesítését bejelentő postai cím:

FROGMAN s.r.o. - ID: 347, Vivantis, a.s., Környei út 44, 2800 Tatabánya

A jótállással kapcsolatos bejelentését az alábbi elérhetőségeken teheti meg:

Email: [email protected]
Tel: +36 155 073 50

A reklamációs folyamat megindításáról, a visszaküldött árucikk kézhezvételétől számított 2 munkanapon belül reklamációs jegyzőkönyvet kap, amelyet e-mail-ben küldünk el Önnek.

Reklamáció ügyintézése

A reklamáció elbírálása legkésőbb a visszaküldött termék kézhezvételétől számított 30 napon belül megtörténik. Abban az esetben, ha a reklamációs folyamat ezt a határidőt meghaladja, kérésére kicseréljük a meghibásodott árucikket, illetve visszatérítjük a termék árát.

A reklamációs folyamat menetéről, végeredményéről az ügyfél reklamációs jegyzőkönyvet kap, amelyet e-mailben küldünk el számára.

Amennyiben a reklamációt megalapozottnak itéljük meg, akkor a reklamációval kapcsolatos szállítási költségeket a beküldött számla alapján visszatérítjük.