Adatvédelmi alapelvek a Vivantis.hu

A Vivantis.hu weboldalt igyekszünk az Ön igényeihez igazítani. A weboldalon való tevékenysége alapján személyre szabjuk tartalmát és megmutatjuk a releváns termékeket. Az "Értem" gombra kattintva, vagy a sávon kívüli helyre kattintva egyetért a cookie használatával és a weboldalon folytatott tevékenység adatai felhasználásával a célzott hirdetések megjelenítéséhez a közösségi hálózatokon és más webhelyek hirdetési hálózatain. Bármikor kikapcsolhatja a személyre szabást és a célzott hirdetéseket, illetve szerkesztheti a beállításokat az Adatvédelmi beállítások részben.

INGYENES SZÁLLÍTÁS 37 000 Ft  | Áruvisszaküldés 2 hónap
Ügyfélszolgálat  [email protected] | +36 155 073 50

Csak jól érezte magát és egyszerre csak Csehország egyik legsikeresebb webshop-tulajdonosok egyike lett

Tudják, kinek köszönhető, hogy olvashatják a fashion story-kat, avagy a divattörténeteinket? Hogy ki ált a webshopunk bölcsőjénél? Engedjék meg, hogy bemutassam a Vivantis alapítóját – Martin Rozhoň urat :)​​​​​​-​

A celostnimedicina.cz és a prozdravi.cz weboldalakkal kezdte és tizennyolc év alatt egy milliárdos vállalkozást hozott létre, amely az év minden napján azt kínálja nekünk, amire éppen szükségünk van: a kézitáskától kezdve egészen a parfümökig. Ennek az útnak a kezdete kicsit úgy hangzik, mint egy amerikai film. Húszévesen, főiskolai hallgatóként kezdte, és az első küldeményeket a nappaliban csomagolta be. Ő a marketinggel és a programozással foglalkozott, édesanyja az árut szerezte be és csomagolta, a nagymama pedig a szállítóleveleket töltötte ki.

Hogy hogyan jutott el az étrend-kiegészítők árusításától a parfümökig és a kozmetikai termékekig? Azon gondolkodott, hogy még mit nem árusítanak az interneten… Ezért választotta a parfümöket. Ki vásárolna parfümöt anélkül, hogy megszagolná? Ezen kívül a méretük is előnyös volt. Könnyedén elfértek a polcokon egy rögtönzött raktárban - a hálószobában.

Amikor valami véget ér, mindig kezdődik valami új

 

Martin Rozhoň az utóbbi évben eladta a Vivantis-t a Mall Group csoportnak. „Vivantis a gyermekem, aki felnőtté vált és eljött az ideje, hogy elengedjem a kezét és hagyjam, hogy kilépjen a nagyvilágba,“ ezekkel a szavakkal magyarázza a Vivantis eladását. „Ha már nem leszek tagja a Vivantis-nak, akkor is a részem marad. Követni és támogatni fogom akár külsősként is,“ tette hozzá.

Az üzleti világból azonban nem vonult ki teljesen. Jelenleg startup-okkal foglalkozik, vagyis újonnan alapított, nagy növekedési potenciállal rendelkező induló vállalkozásokkal. „Azzal, hogy már egyszer átmentem ezen, sokkal előrelátóbb vagyok. Van mit adnom nekik és jól esik, hogy segíthetek“ - világosít fel új tevékenységéről. Az egyiknek éppen a Vivantis-hoz van köze. Elsősorban az online projektekbe fektet be, de megkereste már olyan startup is, amely a rák ellenszerét kutatja. Ez ugyanis összefügg egy olyan termékkel, név szerint az OVOSAN-nal, amelyet már a kezdetektől éppen a prozdravi.cz weboldalon árusítanak. "Ha egyáltalán nem ismerném a terméket, akkor nagy valószínűséggel nem mentem volna bele”- tette hozzá.

Egyébként tudják, hogy mit jelent valójában a Vivantis fantázianév? Az inspirációt egy latin szó adta, ez a szó pedig a viva, amelyet dicsőségnek fordítunk. Tehát mondhatjuk, hogy a Vivantis tulajdon képen egyfajta ünneplés. :) Nemsokára a Rozhoň családnak is lesz oka az ünneplésre. Háromtagú családjuk, ugyanis nemsokára egy újabb fővel bővül. Az új jövevényt legjobban Martin kislánya, Rozárka várja.

Család csak egy van


Bár a Vivantis elhagyása nem volt könnyű Martin számára, most sokkal több ideje van a családjára. Nyilvánvaló, hogy ezt mindannyian nagyon élvezik. Hogy kire ütött a kis Rozárka? Nos, szerintünk a szülei tökéletes keveréke. Apuka után egy igazi ragadozó, édesanyja után pedig egy gyengéd lélek. Saját szemünkkel és fülünkkel érzékelhettük, ahogy a rózsaszínruhás hercegnőből, az apja vezényszavára egy pillanat alatt vad tigrissé változott.

Ha már a Rozárka ruhájánál tartunk – azt kérdezik, hogy a két hölgy miben érzi magát legjobban? Martin felesége Petra, egyértelműen a természetes anyagokat szereti: „Szeretem a rikító színeket. Nyáron szinte mindig ruhában és papucsban vagyok“ vallja be Petra. És Rozárka? Ő, mint minden kislány, imádja a rózsaszínt.

 

Hol és miben érzi magát legjobban Martin?

 

A Rozhoň család nagyon élvezi ezt a nyarat. Az idei nyarat az új családtagra várva egy kis házikóban töltik, ahol elbújhatnak a tropikus hőség elől, kikapcsolódhatnak, de az ottlétet legjobban a hároméves Rozárka élvezi. Időközönként mindhárman biciklitúrára indulnak, melynek egyik kedvenc célja a Hospitál Kuks lett. Nemcsak a barokk építmény varázsolta el őket, hanem Braun erény és bűn szobrai, valamint a közeli betlehem is. Tehát a fotózás helyszíne már az elejétől fogva egyértelmű volt. :-) A Rozhoň család tökéletesen választott. Hiába volt egy forró augusztusi hétfő, a természet lágy ölelésében ez nem igazán volt érzékelhető. Ráadásul Martin, Petra és Rozárka abszolút fotogének, úgyhogy minden úgy ment, mint a karikacsapás.

Hogy miben érzi magát legjobban Martin, a fotózás alatt és a mindennapi életben egyaránt? Szinte mindig előnyben részesíti az egyszínű öltözékeket. A kedvenc színe a szürke, a fehér és a kék. Valószínűleg nem sűrűn láthatjuk extravagáns mintázatú, vagy nagy márkalogós ruhadarabokban. Jobban szereti a finomabb árnyalatokat és fontosabb számára a kényelem, a sportos elegancia.

Mit mondhatnánk a legvégén? Annak ellenére, hogy Martin a Vivantis-ban már csak ritkán fordul meg, az értékei, mint az őszinteség, az optimizmus és a lelkesedés a Vivantis-ban továbbra is megmaradtak.

A Fashion story a Rozhoň családdal elnyerte tetszését? Ha igen, akkor osztja meg ismerőseivel.