
A legtöbb nőnek a vérében van a vásárlás. Imádjuk a szép és minőségi termékeket, szívesen tetszünk nem csak környezetünknek, hanem saját magunknak is. Sőt, időről időre erre szükségünk van. Egy új kézitáska képes visszatéríteni azt a kellemetlen érzést, amit a főnök által tartott reggeli meetingen érez az ember, na és mit szólsz egy átvásárolt délutánhoz egy barátnőddel? Tuti, hogy több órányi edzést pótol. Legalábbis azt mondják… Merülj el a shopaholikoknak szánt novemberi inspirációnkba.


…a csomagautomatához vezet! A webáruházak kiadóhelyei az üzlet és a mozgás új kereszteződéseivé váltak. Egy bizonyos időszakban az egyedüli szociális kapcsolattartó pont volt a családon kívül. Így gyakorta jártunk oda. Hiszen mi is jobb annál, mint szépen nyugiban átböngészni, és válogatni a "ruháktól roskadozó" online állványok, kozmetikai és parfümpolcok, ékszerek, karórák stb. közül? Majd szépen kimenni a friss levegőre, és a becsomagolt vásárlást egyszerűen átvenni.
A rossz nyelvek azt állítják, hogy az igazi shopaholikok nem vásárolnak webáruházakban, mert ha az üzletből üzletbe járkálás közben nem koptatsz el legalább egy pár cipőt, nem vagy igazi shopaholik. Persze ez csak mítosz. A bölcsek tudják, hogy online több mindenre jut időd, ráadásul több boltban is vásárolhatsz egyszerre, köztük kedvedre kattintgathatsz, vissza-visszatérve egy-egy jó darabhoz.




A shopaholikok ünnepe vitán felül a Black Friday, amely feltartóztathatatlanul közeleg. az elnevezés az USÁ-ból származik, mert november negyedik péntekjére esik, amely rögtön Hálaadás nap után van. Eredetileg az ez utáni napon tapasztalható megnövekedett forgalomra használták, majd ezt később átvették a kereskedők a jelentős akciók és kiárusítások bevezetésének megjelöléseként. A Black Friday így a karácsonyi bevásárlások képzeletbeli kezdőidőpontjává vált, amikor az árak lementek, a pénztárcák pedig kiürültek…




A párizsi nő egy generációk által berögzött ideál. Brigitte Bardot-t vagy Audrey Tautou-t képzeljük el ilyenkor, ahogy magassarkúban és piros svájcisapkában sétálnak a Szajna partján, és várják kiválasztottjukat. Természetesen ma már tudjuk, hogy az igazság egy kicsit más, de a leheletnyi romantikában, az abszolút elegancia jegyében, a részletekhez való érzékben, valamint a tökéletesen összehangolt outfitben azért ott van. Ja, és az erős ajakrúzsban, ne felejtsük el.
Az outfit á la párizsi nő ismérve, hogy vásárláskor tökéletesen jól áll, nagyszerűen érzed magad benne, és azt hordva játszva lenyomsz egy bevásárló maratont. Te melyik outfitet választanád a három közül a bevásárlókörutadra? Vagy inkább az otthoni vásárlást részesíted előnyben kényelmes melegítőben egy csésze kávéval az egyik kezdben, az egérrel a másikban?


