Adatvédelmi alapelvek a Vivantis.hu

A Vivantis.hu weboldalt igyekszünk az Ön igényeihez igazítani. A weboldalon való tevékenysége alapján személyre szabjuk tartalmát és megmutatjuk a releváns termékeket. Az "Értem" gombra kattintva, vagy a sávon kívüli helyre kattintva egyetért a cookie használatával és a weboldalon folytatott tevékenység adatai felhasználásával a célzott hirdetések megjelenítéséhez a közösségi hálózatokon és más webhelyek hirdetési hálózatain. Bármikor kikapcsolhatja a személyre szabást és a célzott hirdetéseket, illetve szerkesztheti a beállításokat az Adatvédelmi beállítások részben.

INGYENES SZÁLLÍTÁS 37 000 Ft  | Áruvisszaküldés 2 hónap
Ügyfélszolgálat  [email protected] | +36 155 073 50

Pour Homme Blue Label - EDT

Márka: Givenchy Kód: pGI014
Ennek a darabnak a változatai (2):

Leírás

Az első dolog, amit észre a szaga Givenchy Pour Homme Blue Label egy ösztönző frissesség. Ez orientális fás illat egyesíti tartó frissesség férfias erő. Kellemes víz Nóta Hedione biztosít egyértelműség és az átláthatóság. Paprika fűszerezés hozzáad egy különleges ízt, mélysége és csillogását.

Összetétel

fej

Hedione, bergamot, grapefruit

szív

bors, kardamom, Artemisia

Alapillat

cédrusfa, vetiver, tömjén

Paraméterek

Származási hely
Francia
Márka: Givenchy

E név alatt bújik egy népszerű francia márka, amely egyet jelent a tiszta és kifinomult stílus. Ez ötvözi az eleganciát, az eredetiség és a provokáció a legmagasabb színvonalú. Mark egy nagyon gazdag múltra nyúlik vissza, hogy az elején a 50. múlt században. A fő inspirációt ez a márka a tökéletesség és a nőiesség. Ma, a főúri márka elválaszthatatlanul kapcsolódik a luxus parfümök és kozmetikumok a legmagasabb minőséget.

Töredékek a történelem

Brand alapító Hubert de Givenchy 1927-ben született a Beauvais, Franciaország. A korai életkortól kezdve nem volt érdekelt a divat trendek. Amikor tíz éves volt, szüleivel ellátogatott a párizsi világkiállításon, ami inspirálta őt nagyban. Ezen a kiállításon rukkolt legjobb alkotásait vezető francia divat szalonok. Még akkor Givenchy döntött, hogy lesz egy divattervező. Amikor Franciaország felszabadulása Hubert Párizsba költözött, és tanult Jacques Fath és más vezető tervező. Később ő lett asszisztens Lucien Lelong. Később vezető butik Place Vendôme és onnan csak egy lépés, hogy megnyitja a saját szalon.

Az idő múlásával

1952-ben, Givenchy megnyitotta első saját szalon, és az első kollekció arató nagy sikere. A legnagyobb múzsája neki, hogy legyen egy nő. A márka arca volt az első Bettina Graziani, aki egy modell és szóvivője egy. Givenchy neki, létrehozta a híres ing, amit a róla elnevezett - Bettina.

1953-ban találkozott a híres Audrey Hepburn és a találkozó lesz végzetes

. Audrey neki jelképe nőiesség és érzékenység. Barátok lettek az elmúlt 40 évben. A színésznő később nagykövet szalon márka arca és múzsája. A nézők látta létrehozását márka Givenchy egy híres kultikus film Álom luxuskivitelben, mosolygó arc, vagy a Sabrina, amelyben ő játszotta Audrey.

1995-ben Hubert megy a fedélzeten, és egy új vezető tervezője szalon vált John Galliano , aki elnyerte a címet tervező az év. Utódja később Alexander McQueen. Dolgozott a márka Givenchy vezető tervezője öt évig, mielőtt megalapította saját divat cég, amelynek célja a fiatalok. A márka ma tartozik a társasági Louis Vuitton Moet Hennessy és letörölhetetlenül vésett az emlékezetünkben, mint egy szimbólum a luxus minden modern nő.

Givenchy okozott valódi forradalmat luxus női konfekció elején a második felében a múlt század. Ő tervez ötvözik a klasszikus eleganciát és merész elemeket. Sok divat darab, hogy jött a workshop szó időtlen. Közt legeredetibb darabjai közé tartozik a zsák ruhát, ami fokozza a derék kabát nagy gallérral vagy használja szövet nyomatok ihlette Miro, Mattissem és Christian Berard. Givenchy folyamatosan bővítette kínálatát és 1973 is napvilágot látott a férfidivat számos Gentlman Givenchy .

Tartomány márka Givenchy

Emellett a divat, a márka is összpontosít luxus parfümök és kozmetikumok minőségének

. Tartomány Givenchy rendkívül változatos, az illata a gem. Amellett, hogy hosszú távú és kellemes illatot flakonok még szép, hogy vonzza első látásra. Parfüm Givenchy népszerűségre tett szert a nők körében világszerte.

A gazdag választék illatok közé tartozik például Givenchy Ange Ou Demon Le Secret 2014-ben, amely első pillantásra úgy néz ki, mint egy ékszer

. Ez egy friss, virágos illat tervezett modern nők, akik szeretik a luxust és eleganciát. Egy másik kedvenc illatanyag Givenchy Dahlia Divin virágos-gyümölcsös illat, a lányok és a nők. New idén egy teljesen új alkalmazás, az úgynevezett rétegződés illat Ange ou Demon Le Parfum & Accord Illicite. A dobozban található két palack, amelynek segítségével tetszés egyedül, vagy a verem. Ez egy csodálatos kombinációja két illatok tökéletesen kiegészíti.

Givenchy -Ange-ou-démon-parfüm-ad-campaign.jpg "alt =" "width =" 445 "height =" 500 „/>

Givenchy Play for Her kellemes, virágos illat nőknek. Ez egy szelídebb változata erős párja Play Her Intense. Női parfüm Givenchy Very Irresistible Sensual alkalmas a modern nő. Ez érzéki és elbűvölő illat egyesíti rózsa ánizs, vanília. Úgy tervezték, különösen a nők számára a középkorú. Givenchy Amarige egy szép nőies illat, amibe beleszeret első látásra. A palack ihletett blúz, hogy ha Hubert de Givenchy tervezett múzsája, modellje Bettina Graziella.

A dolgok Brand

Az egyik legsikeresebb színésznője Julia Roberts lett az arca egy kereskedelmi márka Givenchy. Hirdetés márka korábban tett is színésznő Liv Tayler vagy híres divattervező Donatella Versace .

Givenchy _ad.jpg "alt =" "width =" 212 "height =" 200 „/>

Givenchy