A csomag újraküldése/árának visszatérítése
A csomag megsérülése, elvesztése esetén nem kell várnia a helyzet törvényileg előírt határidőn belüli rendezésére. Elég, ha bejelenti nekünk és dokumentálja a küldemény megsérülését, és mi teljesen új árut küldünk Önnek, vagy pedig visszatérítjük a vételárat.
A csomag újraküldésének/árának visszatérítésének eljárása:
Ha úgy találja, hogy a csomag vagy az abban lévő áruk sérültek, kövesse az alábbi lépéseket:
- Készítsen fotókat a szállítási címkéről, a csomag számáról és az árukról. A legjobb, ha több képet készít, beleértve a sérülés részleteit is. (itt láthatja, hogyan néz ki a címke)
- Írjon nekünk a megrendelésben megadott email címről az info@vivantis.hu címre és csatoltan küldje el nekünk a fotókat és a rendelési számot.
- Azonnal kapcsolatba lépünk Önnel és megállapodunk az Önnek legmegfelelőbb eljárásban (új áru küldése, pénz visszatérítés vagy…).
Az egész eljárás nagyon egyszerű és gyors, általában 3-5 napig tart. Ezért nem kell megvárnia a helyzet törvényileg előírt 30 napon belüli rendezését.
Felhívjuk figyelmét, hogy ez a visszatérítés/árú újraküldése nem vonatkozik az adásvételi szerződéstől való elállására vagy a későbbi panaszeljárásokra.
Hogyan kell lefényképezni a sérült szállítmányt




Hogyan néz ki a szállítmány címkéje



