A csomag újraküldése/árának visszatérítése

A csomag megsérülése, elvesztése esetén nem kell várnia a helyzet törvényileg előírt határidőn belüli rendezésére. Elég, ha bejelenti nekünk és dokumentálja a küldemény megsérülését, és mi teljesen új árut küldünk Önnek, vagy pedig visszatérítjük a vételárat.

A csomag újraküldésének/árának visszatérítésének eljárása:

Ha úgy találja, hogy a csomag vagy az abban lévő áruk sérültek, kövesse az alábbi lépéseket: 

 

  1. Készítsen fotókat a szállítási címkéről, a csomag számáról és az árukról. A legjobb, ha több képet készít, beleértve a sérülés részleteit is. (itt láthatja, hogyan néz ki a címke)
  2. Írjon nekünk a megrendelésben megadott email címről az ugyfelszolgalat@vivantis.hu címre és csatoltan küldje el nekünk a fotókat és a rendelési számot.
  3. Azonnal kapcsolatba lépünk Önnel és megállapodunk az Önnek legmegfelelőbb eljárásban (új áru küldése, pénz visszatérítés vagy…).

 

Az egész eljárás nagyon egyszerű és gyors, általában 3-5 napig tart. Ezért nem kell megvárnia a helyzet törvényileg előírt 30 napon  belüli rendezését.

Felhívjuk figyelmét, hogy ez a visszatérítés/árú újraküldése  nem vonatkozik az adásvételi szerződéstől való elállására vagy a későbbi panaszeljárásokra. 

Hogyan kell lefényképezni a sérült szállítmányt

Hogyan néz ki a szállítmány címkéje